Hoe Klantgericht is uw correspondentie? - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Hoe Klantgericht is uw correspondentie?

12 jul 2012

Die vraag bekroop me na het binnen krijgen van 2 brieven (brief 1 en brief 2) van UPC in april en mei. Deze brieven kennen een totaal verschillende opmaak en lettertype. En wat te zeggen van de adressering? Het blijft vreemd dat een bedrijf als UPC de naam van de contactpersoon niet kent. In april stuurt men ter attentie van de Directie, in mei wordt Houden van Klanten als mogelijke heer of mevrouw aangesproken.

Interessant is helemaal het feit dat in de brief van mei, waarin een tariefsverhoging wordt aangekondigd, UPC wel het Klantnummer vermeldt. Nummers weten ze dus wel, namen niet. Hoezo voel je je bij sommige organisaties een nummer? Hoe is dat binnen uw organisatie?

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..