Gaaf: Hannôt ziet bij een binnenkomend gesprek direct of het een Ambassadeur is - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Gaaf: Hannôt ziet bij een binnenkomend gesprek direct of het een Ambassadeur is

8 nov 2011

Een van onze Klanten, Hannôt in Hoogvliet specialist op het gebied van Finance, heeft een tool ontwikkeld, waardoor het direct zichtbaar is of er een Ambassadeur belt.

Bel naar Hannôt als Ambassadeur en de medewerkers zien:

Hannot-ambassadeur

Zaken die er nog bijkomen, zijn onder meer geboortedatum, datum laatste gesprek en gesproken met. Een dik compliment voor Corné van Wieringen. Super gaaf dat je dit hebt ontwikkeld. Een mooie volgende stap in jullie streven naar Klanthousiasme!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..