Zalm: communicatie naar klant moet beter - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Zalm: communicatie naar klant moet beter

Zalm: communicatie naar klant moet beter

13 jan 2011
ABN Amro wil de communicatie naar de klant dit jaar fors verbeteren.

,,Het taalgebruik moet makkelijker, zodat 90 procent van de bevolking het begrijpt'', zei ABN-topman Gerrit Zalm dinsdag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak. 

Volgens Zalm gaat het daarbij niet alleen om brochures, maar ook om medewerkers en adviseurs die klanten informeren over spaarproducten, hypotheken en beleggingen. ,,We moeten het dit jaar minder hebben over integreren, maar meer over het centraal stellen van de klant.'' 

Bron: http://www.beursduivel.be/ 

Noot van Houden van Klanten: het blijft merkwaardig dat dergelijke organisaties anno 2011 dit als een belangrijke opgave zien. Laten we hopen dat het niet alleen de communicatie fors verbetert, maar dat ook de dienstverlening daarin meeloopt.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing