Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2011 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2011

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie januari 2011

7 jan 2011

Leuk

Afgelopen wintersport maakten we weer een leuk voorbeeld van Klantgerichtheid mee. In het dorp is een nieuwe lift gebouwd. Daar was een sleeplift en die was net iets hoger dan waar je uitkwam dus je moest altijd een stukje lopen. Niet echt prettig zo dachten de Zwitsers. Ze hebben een nieuwe stoeltjeslift gebouwd en om het lopen te voorkomen kan je eerst gebruik maken van een loopband en vervolgens van een roltrap. Hoeveel luxe wil je hebben? Helemaal geweldig en op en top Klantgericht.

Enthousiaste Klanten

Heeft u al een Ambassadeursprogramma voor 2011 opgesteld? Kent u alle enthousiaste Klanten en beloont u ze? Krijgen ze meer aandacht en voelen ze zich speciaal binnen uw organisatie? Neem snel actie op dit onderdeel, want nieuwe Klanten binnenkrijgen via uw bestaande Klanten is een goedkope en effectieve werkwijze. Dan moet de eigen organisatie daar wel op afgestemd zijn. Een Ambassadeursprogramma kan daarbij van grote waarde zijn. Dat het werkt zult u zelf ervaren!

Voor wie meer wil weten over het thema “de enthousiaste Klant als Ambassadeur” is de open workshop op donderdag 3 februari 2011 in Delft of dinsdag 15 maart in Oosterhout een aanrader. Kijk op de inschrijvingspagina voor meer informatie.

Taart Perfekt Pak

In december ontvingen wij een factuur van Perfekt Pak. Er zat een briefje bij dat als de factuur binnen 14 dagen zou betalen je een slagroomtaart zou krijgen. En ja hoor, afgelopen week werden wij verrast met een heerlijke taart. Een simpele actie, maar o zo leuk.

En uw naam is?

Als je belt met een organisatie gebeurt het helaas in meer dan de helft van de gevallen dat een telefoniste opnieuw naar je naam moet vragen. Natuurlijk kan het gebeuren dat je incidenteel een naam niet goed verstaat, maar dat zou toch niet boven de 10% hoeven te zijn. Hoe is dat binnen uw organisatie?

De Help

Zo heet het speciale Magazine dat door Youp van ’t Hek samen met NRC Handelsblad is gemaakt over de helpdesks in Nederland. Op de website van de NOS vindt u een videoclip van de presentatie.
NRC Handelsblad heeft voor de lezers van onze nieuwsbrief 10 exemplaren beschikbaar gesteld. Hartelijk dank daarvoor. Wilt u in aanmerking komen voor “De Help”? Stuur een mailtje naar feike@houdenvanKlanten.nl met ‘Help” in de onderwerp regel. Onder de reacties zullen we de exemplaren graag verloten.

Leuke berichten

Onder de button nieuws afgelopen maand verschillende interessante berichten geplaatst.

Gedurende de maand op de hoogte blijven? Volg HoudenvanKlanten op Twitter of wordt lid van de groep Houden van Klanten op Linkedin.

Tot volgende maand!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing