Mailwisseling met Telfort aangeleverd door een relatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Mailwisseling met Telfort aangeleverd door een relatie

Mailwisseling met Telfort aangeleverd door een relatie

8 dec 2010
Vorige maand kreeg ik een factuur van mijn mobiele telefoon. Deze viel bijna dubbel zo duur uit als normaal.

Nadat ik internet mijn specificaties had opgevraagd, bleek dat ik voor 290 minuten had gebeld naar 06-nummers.

Normaal kom ik nooit boven de 150 minuten uit. Van de laatste 2 weken kon ik uit het logboek in mijn telefoon zien dat ik slechts een aantal telefoontjes had gepleegd. Er was duidelijk iets niet goed gegaan. 

Dan kun je bij Telfort via de website een klacht indienen. Hier kreeg ik na een aantal dagen al een mailtje over. 

Geachte heer Wesbeek,

U ontvangt deze email naar aanleiding van een gesprek dat u onlangs met een van onze Telfort medewerkers voerde. Wij hebben uw laatste factuur nogmaals onderzocht en deze is correct. De gesprekken op de factuur zijn goed weergegeven.

Mogelijk heeft iemand anders in uw huishouden gebruik gemaakt van uw telefoon buiten uw medeweten om. Als de gesprekken gewist worden ziet u dat ook niet in het logboek van uw telefoon.

Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
 
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
 
Afdeling Klantenservice Mobiel

Uiteraard was ik niet content met dit antwoord.

Hierop kon je weer via de site een klacht indienen. Hier kon je 'je verhaal' doen in maximaal 500 karakters. Daar bleef ik netjes binnen, maar ik kreeg alsnog de melding dat ik te veel karakters had gebruikt. Pas toen ik ruim onder de 400 karakters zat, werd mijn mail doorgezet naar de klantenservice. Ik kon toen door het geringe aantal karakters niet meer mijn complete verhaal doen. 

Hierop heb ik weer een reactie ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,
 
Zoals al eerder aangegeven heb ik niet zoveel gebeld.
 
Er is niemand anders in ons gezin, want ik ben alleen met mijn vriendin. Zij heeft een eigen mobiel waarbij zij elke maand minuten overhoud.
 
Het is daarom ook een absurde veronderstelling dat iemand anders op mijn mobiel zou hebben gebeld en gegevens zou wissen. Deze veronderstelling zegt wel iets over jullie denk- en werkwijze.
 
Ik heb nou al 2x eerder aangegeven dat het niet klopt en krijg een 'knullige' reactie.
Het zegt mij voldoende. Helaas zit ik nog een jaar vast aan dit abonnement. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat een volgend abonnement op deze wijze niet meer bij Telfort wordt afgesloten.
 
Beetje jammer, was toch al een tijd klant bij jullie.
Hoogachtend,

Ze geven dus weer aan dat het allemaal klopt. Inmiddels komt het stoom uit mijn oren, omdat ze er niks mee doen en omdat ik bang ben voor de rekening van komende maand die nog volgen gaat. Daarom besloot ik ze een reactie te mailen, waarin ik precies aangaf wat ik ervan vind.

Ook hierop heb ik al een melding teruggekregen. Namelijk een automatisch reply dat ik een mail heb gestuurd naar een niet bestaand mailadres! Ik heb gewoon een antwoord gestuurd naar het mailadres waarvan ik de reactie had ontvangen. 

Noot van Houden van Klanten:     
hoe is de klachtenafhandeling (lees kansenafhandeling) binnen uw organisatie geregeld?

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing