De onderschatte functie van telefoniste/receptioniste - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

De onderschatte functie van telefoniste/receptioniste

De onderschatte functie van telefoniste/receptioniste

14 apr 2008

Helaas wordt bij veel bedrijven het belang van een goede telefoniste/receptioniste onderschat. Binnen hoeveel keer wordt bij uw organisatie de telefoon opgenomen en hoe welkom voelt u zich als u binnenkomt? Zo maar wat vragen waar u regelmatig bij stil moet staan. Vraag eens aan uw Klanten hoe zij de kwaliteit van de telefoniste/receptioniste beoordelen. Overigens is het ook goed om te bekijken hoe het doorverbinden naar de juiste persoon plaatsvindt. Vaak krijgt de telefoniste de 'schuld' als dit niet goed gebeurt, terwijl het probleem veelal elders ligt. Dat kan zijn omdat er geen goede procedures voor zijn. Het verdient zeker aanbeveling om daar regelmatig kritisch naar te kijken.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing