Warme douche voor Gemeente Heemskerk: aangeleverd door een Ambassadeur! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Warme douche voor Gemeente Heemskerk: aangeleverd door een Ambassadeur!

16 nov 2010

Mijn moeder mailde de gemeente Heemskerk omdat ze bijna een scooter aanreed die op een druk kruispunt achter gemeentegroen vandaan kwam en door het groen niet zichtbaar was. Hieronder het antwoord dat ze kreeg. Mooi voorbeeld van een klantgerichte gemeente. De struiken waren inderdaad de volgende ochtend gesnoeid.

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw melding heb ik de situatie in de Maasstraat bekeken. Ik vind het erg vervelend dat u zowat een scooter geschept heeft maar zie geen kans vandaag het heester vak te knippen. Morgen staat het vak als eerste op mijn klussenlijst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Buurtzaken
Gemeente Heemskerk

Het is zo simpel om Klanten tevreden te stellen. De vraag is of je er zin in hebt!

Feike Cats

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..