Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2010

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie november 2010

3 nov 2010

T-Mobile
Het zal u waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat T-Mobile behoorlijk onder vuur ligt na een Twitter bericht en 2 columns van de heer Y. van ’t Hek. Op onze nieuws pagina kunt u er meer over lezen. De officiële reactie van T-Mobile kunt u hier vinden.

Het blijft vreemd. Als organisaties weten dat hun Klantgerichtheid niet optimaal is dan zou dat toch de allerhoogste prioriteit moeten krijgen? Hoe lang horen we al van menig grote organisatie dat men daar druk mee bezig is? En wat zien de Klanten er van terug? Deze actie bewijst eens te meer de enorme invloed van (social) media. Maakt u zich zorgen om de Klantgerichtheid van uw organisatie? Neem snel actie. U zal zien dat het werkt. En bovendien: het is nog leuk ook!

Inbouwen onverwachte aandacht momenten
Dat Klanten gevoelig zijn voor aandacht weet iedereen. Maar hoe komt het dan dat er binnen veel organisaties relatief weinig ruimte wordt gemaakt voor dit onderdeel. Als de aandacht onverwacht is dan kunt u van een Klant een enthousiaste Klant maken. En enthousiaste Klanten bevelen uw organisatie graag aan. Ons advies: besteedt de komende maanden zowel intern als extern aan het inplannen van onverwachte aandacht momenten. U zult zien dat het werkt.

Geen ezels
Zo heet het boek van Dirk-Jan de Bruin. Het gaat over inspirerend veranderen in de publieke sector. Het is een ontzettend leuk en nuttig boek. Wij verloten 5 boeken onder de lezers van de nieuwsbrief. Wilt u hiervoor in aanmerking komen? Stuur voor 10 november een e-mail naar feike@houdenvanKlanten.nl met “boek” in de subjectregel.

Open inschrijving workshop De Klant als Ambassadeur
Op woensdag 10 november vindt in Rotterdam of Delft de laatste open workshop van dit jaar plaats. Er zijn nog twee plaatsen beschikbaar. De sessie duurt van 14.00 tot 17.30 uur. Uitgebreide informatie, uitspraken van deelnemers en mogelijkheid tot inschrijven vindt u hier.

5e druk Theorie bestaat niet!
Afgelopen week is de 5e herziene druk van het boek van Feike Cats ‘Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk’ van de persen gelopen. Het boek dat in 2005 verscheen, en waar ruim 4.000 exemplaren van zijn verkocht, is nog steeds bijzonder actueel. Klantgerichtheid is immers van alle dag en ‘het gevecht’ om de Klant wordt steeds belangrijker. Meer informatie over het boek vindt u hier.

Succes
Door het onverwacht grote succes van deze actie, is dit geschenk momenteel uitgeput. De levering hiervan staat in de wacht en gebeurt zodra deze weer voorradig is.
Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

Deze reactie kreeg ik op een e-mail waarom ik een toegezegd cadeau niet had ontvangen. Jammer dat ik die mail eerst moest verzenden voordat ik geïnformeerd werd. Het zijn juist details die het verschil maken!

Artikelen op de website Houden van Klanten


Gedurende de maand op de hoogte blijven? Volg Houden van Klanten op Twitter of wordt lid van de groep Houden van Klanten op Linkedin.

Tot volgende maand!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing