Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie oktober 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie oktober 2010

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie oktober 2010

4 okt 2010

De waarde van Klantgericht handelen
Om Klanten te winnen door het leveren van een goed product of dienst is Klantgericht handelen een onderscheidende factor. Dat is niets nieuws. Maar om Klanten op die manier te winnen, vraagt veel van uw eigen medewerkers. Het is vooral afhankelijk van de spirit, het enthousiasme en de samenwerking van de medewerkers. Als uw mensen niet enthousiast zijn over wat zij doen voor Klanten, is het onwaarschijnlijk dat de Klanten enthousiast zullen zijn over wat voor hen gedaan wordt. Om van Klanten met succes ambassadeurs te maken moet u er op zijn minst voor zorgen dat een groot deel van de medewerkers aan het front zelf ambassadeur zijn. Dat klinkt logisch, maar hoe is dat binnen uw organisatie?

Wat zou het lekker zijn zonder Klanten
“Hoi, hoe is het nou met je?
Oh goed hè. Behalve dan m’n werk natuurlijk, in de winkel. Daar is het elke dag zo’n puinhoop.
"Puinhoop? Hoezo puinhoop? Vanwege je baas of zo? LEES VERDER

Het werkt echt
Wanneer één Ambassadeur twee nieuwe Klanten aanbrengt en elke nieuwe Klant brengt op zijn beurt weer twee Klanten aan dan groeit het aantal Klanten gestaag. Onze organisatie is daar het grootste voorbeeld van.

Stap 1: 2 nieuwe Klanten
Stap 2: 4 nieuwe Klanten
Stap 3: 8 nieuwe Klanten
Stap 4: 16 nieuwe Klanten
Stap 5: 32 nieuwe Klanten
Stap 6: 64 nieuwe Klanten
Stap 7: 128 nieuwe Klanten
Stap 8: 256 nieuwe Klanten
Stap 9: 512 nieuwe Klanten
Stap 10: 1024 nieuwe Klanten

Na 16 jaar ondernemen, schat ik dat we bij stap 8 of 9 zijn. Voorwaarde om te slagen in deze aanpak is dat uw bedrijfsvoering hierop is afgestemd. Uw marketingkosten gaan daarmee fors omlaag. Veel suc6!

 

Open inschrijving workshop De Klant als Ambassadeur
De laatste open inschrijving voor dit jaar staat gepland op woensdag 10 november in Rotterdam van 14.00 tot 17.30 uur. Uitgebreide informatie, uitspraken van deelnemers en mogelijkheid tot inschrijven vindt u hier.

 

Regelmatig informatie over Klantgerichtheid ontvangen?
Dat kan op verschillende manieren. Op veler verzoek is Houden van Klanten gestart met het schrijven van blogs. De eerste drie kunt u vinden op http://www.houdenvanklanten.nl/weblog. Wilt u op de hoogte gehouden worden van leuke artikelen die worden geplaatst en nieuwe blogs dan kunt u zich aanmelden als volger op het Twitter-account HoudenvKlanten. Wij zullen het Twitter-account uitsluitend voor dergelijke zaken gebruiken. Heeft u tips voor blogs of komt u interessante artikelen tegen dan houden we ons natuurlijk van harte aanbevolen. Ook kunt u terecht op de groep Houden van Klanten op Linkedin.

Je moet wel een hele grote fan zijn

om nu naar wedstrijden van Feyenoord te gaan. Voor die fans hebben wij 2 kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Feyenoord – Twente op zaterdagavond 16 oktober 20.45 uur en Feyenoord – VVV op woensdagavond 27 oktober om 21.00 uur.

Wilt u als trouwe lezer van onze nieuwsbrief wellicht bij een van deze wedstrijden aanwezig zijn? Het enige wat u hoeft te doen, is een mail te sturen aan feike@houdenvanklanten.nl. Wij verloten onder de reacties van de voetbalfans de kaarten.

Tot volgende maand!

 

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing