Www en apestaartje zijn niet meer weg te denken - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Www en apestaartje zijn niet meer weg te denken

14 mrt 2008

Geen reclame gaat voorbij zonder dat het www adres wordt genoemd, geen blad kan je openslaan of er wordt een internetadres vermeld. Wat moeten we daar nu mee?

Op weg naar een workshop Klantgerichtheid hoorde ik wat radioreclames voorbijkomen. Mijn aandacht werd plotsklaps gewekt, omdat er werd gezegd dat deze boodschap alleen bestemd was voor miljonairs. Eigenlijk had ik af moeten haken, want ik behoor niet tot die doelgroep. Het tegendeel gebeurde. Ik was een en al oor. Aan het einde van het bericht noemde men het www adres. Al slingerend schreef ik het snel op.

Aan het einde van de dag terug op kantoor zag ik het adres op mijn notitieblokje staan. Snel het adres typen en toen ...... het schrikbeeld van Klantgerichtheid deed zijn intrede. De site kon niet worden opgeroepen. Mijn reactie laat zich raden. Wat heb je nu aan reclame maken voor een website als je de pagina niet eens kunt oproepen? De eerste marketingles heeft dit bedrijf niet gehaald, bedacht ik me. Ik zou ze eens moeten bellen dat ze hun geld weggooien en dat op deze manier reclame maken het tegendeel bereikt.

Gelukkig heb ik dit niet gedaan, want na een nachtje slapen was mijn kritische houding veranderd in er een van de grootst mogelijke bewondering. De boodschap was immers uitsluitend bedoeld voor miljonairs. Dat hebben ze nadrukkelijk verteld. En inderdaad ik behoor niet tot dat selecte gezelschap. Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen weet ik niet, maar hun internettechniek gaat al zo ver dat alleen miljonairs de site op kunnen roepen. Dát noem ik nog eens op en top Klantgerichtheid!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..