Aandacht voor Klanten vooral succesvol omdat u het leuk vindt! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Aandacht voor Klanten vooral succesvol omdat u het leuk vindt!

23 aug 2010

In het stuk uit het advocatenblad wordt terecht gewezen op de kansen die cliëntenzorg biedt. Op veel plaatsen is daar nog veel in te winnen. Wat ik echter mis, is de belangrijkste reden om dit op te pakken. En dat betreft volgens mij het simpele feit dat het bovenal meer werkplezier oplevert.

Vrijwel iedereen het beste in een omgeving waar plezier voorop staat. Hoe komt het dan dat zo weinig organisaties dit hoog op de agenda hebben staan. Vele vergaderingen en werkoverleggen vinden plaats over de meest uiteenlopende zaken, maar vrijwel nooit zie ik daar werkplezier op de agenda staan. De voordelen van een organisatie waar plezier hoog in het vaandel staat, spreken voor zich. Van lager ziekteverzuim tot trouwere medewerkers en lagere marketingkosten. En absoluut enthousiaste Klanten. Want een Klant voelt als geen ander dat medewerkers het naar hun zin hebben. Dat heeft zijn uitstraling op hoe ze acteren en het gevoel dat ze aan Klanten geven.

Hoe is dit in uw organisatie gesteld? Hoe hoog staat plezier op de agenda? En welke actiepunten zijn daarvoor opgesteld? Aandacht voor medewerkers en Klanten is eigenlijk heel normaal, maar toch schijnt het niet zo makkelijk te zijn. Veel organisaties zoeken naar Unique Selling Points. Dit is er absoluut één!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..