Positieve ervaring aangeleverd door een relatie! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Positieve ervaring aangeleverd door een relatie!

Positieve ervaring aangeleverd door een relatie!

13 jul 2010

Ik heb een zeer klantgerichte tandarts. Afspraken zijn mogelijk tussen 08.00 's ochtends en 21.00 's avonds. Ook op zaterdag kun je terecht. Afspraken kunnen online ingepland worden. Je kunt dus zelf kiezen wanneer je gaat. Bovendien kan je kiezen wanneer je reminders krijgt voor een nieuw controle (eens per jaar, eens per halfjaar, etc.). Een service die ik tot voor kort niet gewend was te krijgen.

Bij mijn vorige tandarts plande ik gelijk een afspraak in voor een halfjaar later. Het is lastig in te schatten of ik op 14 december om 09.30 kan. Dit had veel (onnodige) telefoontjes en wisselingen tot gevolg. Als ik de afspraak niet nakwam werd ik bovendien (terecht) getrakteerd op de kosten voor het niet op komen dagen (€ 60,-). Deze oplossing is vele malen beter!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing