Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie juli 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie juli 2010

2 jul 2010

Geweldige campagne Tele2 zakelijk
Wellicht heeft u de nieuwe reclamecampagne van Tele2 zakelijk ook al opgemerkt. Ik vind hem echt geweldig. En nu maar hopen dat ze in staat zijn om de slogan ook waar te maken.

Zomerprikkelingen

  • Is uw strategie gericht op meer Klanten krijgen of meer tevreden Klanten krijgen?
  • Wat verstaat u onder een tevreden Klant?
  • En wat verstaat u onder een enthousiaste Klant?
  • Kent u de tevreden en enthousiaste Klanten?
  • Wanneer heeft u voor het laatst de rol van prospect cq nieuwe Klant gespeeld richting de eigen organisatie? Verzamel eens alle zaken en beoordeel de huidige procedures.
  • Als ik vandaag € 5.000 had voor het verbeteren van Klantgerichtheid, dan zou ik ……
  • Belt u wekelijks minimaal 5 Klanten?
  • Kennen de collega’s het verschil tussen Klantvriendelijk en Klantgericht. En handelen ze hier ook naar?
  • Wat ligt er vast over Klantgerichtheid in uw organisatie?

Ik ben zeer benieuwd welke antwoorden u geeft. Mocht u hulp wensen op het gebied van Klantgerichtheid, Klanttevredenheid of Klantvriendelijkheid dan helpen wij u graag verder. U kunt uiteraard ook inschrijven voor onze workshop 'de Klant als ambassadeur'.

Afwezigheidassistent
Komende tijd gaan veel mensen op vakantie. Ideaal is de mogelijkheid om via de afwezigheidassistent in Outlook te laten weten dat u niet bereikbaar bent. Let dan wel even op de tekst, de data en de spelfouten. Staat “de assistent” bij iedereen binnen de organisatie op dezelfde manier ingesteld en zijn over het lezen en afhandelen dezelfde afspraken gemaakt? En weet u zeker dat het info adres snel wordt gelezen als “de vaste lezer” op vakantie is?
U zal zien dat het her en der best nog wat aandacht mag krijgen.

Vakantieprikkelingen

  • Stuur uw relaties een ansichtkaartje met groeten uit de plaats van uw organisatie en wens ze een fijne vakantietijd. Kleine moeite en groot plezier.
  • Koop een wegwerpcamera voor alle kinderen van uw medewerkers en organiseer een wedstrijd voor de leukste vakantiefoto met verrassende prijzen.
  • Benut de zomerperiode voor een nieuw initiatief. Benoem een stuurgroep ter verbetering van de Klantgerichtheid van uw organisatie. Kies voor afgevaardigden uit de gehele organisatie.
  • Doe eind augustus een welkom thuis actie om een product of dienst extra onder aandacht te brengen.

Komende maand testen wij als vanouds de Klantgerichtheid in Zuid-Europa. De volgende nieuwsbrief ontvangt u daarom begin september. Uw ervaringen blijven uiteraard van harte welkom!

Een gezellige en gezonde zomertijd gewenst!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..