Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie juni 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie juni 2010

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans - editie juni 2010

2 jun 2010

De waarde van Klantgericht handelen
Om Klanten te winnen is Klantgericht handelen een onderscheidende factor. Dat is niets nieuws. Maar dat vraagt het nodige van uw eigen medewerkers. Het is vooral afhankelijk van de spirit, het enthousiasme en de samenwerking van de medewerkers. Als uw mensen niet enthousiast zijn over wat zij doen voor Klanten, is het onwaarschijnlijk dat de Klanten enthousiast zullen zijn over wat voor hen gedaan wordt. Om van Klanten met succes Ambassadeurs te maken moet u er op zijn minst voor zorgen dat een groot deel van de medewerkers aan het front zelf uw Ambassadeurs zijn.

Dat klinkt logisch, maar hoe is dat binnen uw organisatie?

Leve de positieve ervaringen
Dan adviseer ik u van harte om eens een kijkje te nemen op www.fijnomtezijn.blogspot.com.  Leuke waargebeurde belevenissen worden daar verteld. U kunt er zeker uw voordeel mee doen en kijken hoe dit binnen uw organisatie past. Uiteraard zijn uw ervaringen ook van harte welkom voor deze nieuwsbrief.

'Echte liefde' tussen Klant en bedrijf (Belegger.nl 26 mei 2010)
Klanten voelen 'echte liefde' voor een bedrijf of winkel waar zij vaste Klant zijn. Zij ervaren intimiteit en geborgenheid in die relatie, twee van de drie factoren die volgens de psychologie ook bepalend zijn voor een liefdesrelatie tussen partners. Bedrijven die aan Klantenbinding doen, zouden hiermee rekening moeten houden.
[Lees verder..]

Open inschrijving workshop De Klant als Ambassadeur
Op veler verzoek is voor het 2e halfjaar een aantal data gepland voor de open inschrijving. Op dinsdag 7 september in Rotterdam, op woensdag 6 oktober in Apeldoorn en op woensdag 10 november in Rotterdam. Allen van 14.00 tot 17.30 uur. Uitgebreide informatie, uitspraken van deelnemers en mogelijkheid tot inschrijven vindt u hier.

'Klant is geen koning meer' (De Telegraaf 26 mei 2010)
Ergernissen over winkelpersoneel en 0900-nummers. Het is droevig gesteld met de serviceverlening in Nederland. Dat zeggen twee op de drie van de ongeveer 3000 deelnemers aan de Stelling van de Dag. Slechts een kwart is het eens met de stelling dat Nederland servicegericht is.

[Lees verder..]

Nog ruim een week
En dan begint het WK-voetbal. Houden van Klanten organiseert een samenwerking met HVMP een voetbalpoule waarin u en uw collega’s, vrienden, familie en kennissen gratis aan mee kunnen doen. Er zijn mooie prijzen te winnen. Meer weten of meedoen? Kijk op http://www.wkvoetbalpoule2010.nl/.

Tot volgende maand!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing