Leesvoer voor Klantgerichtheidfans: editie mei 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidfans: editie mei 2010

Leesvoer voor Klantgerichtheidfans: editie mei 2010

10 mei 2010

Het blijft merkwaardig

En dan doel ik op het 2e bericht van deze teletekstpagina. Toelichting lijkt me overbodig. Kijk eens kritisch naar de eigen organisatie om te beoordelen hoe dat bij u is.

teletekst.jpg

Het werkt echt

Wanneer één Ambassadeur twee nieuwe Klanten aanbrengt en elke nieuwe Klant brengt op zijn beurt weer twee Klanten aan dan groeit het aantal Klanten gestaag. Onze organisatie is daar het grootste voorbeeld van. Na 15 jaar ondernemen, schat ik dat we bij stap 8 of 9 zijn. Voorwaarde om te slagen in deze aanpak is dat uw bedrijfsvoering hierop is afgestemd. Uw marketingkosten gaan daarmee fors omlaag. Veel suc6!

Stap 1: 2 nieuwe Klanten
Stap 2: 4 nieuwe Klanten
Stap 3: 8 nieuwe Klanten
Stap 4: 16 nieuwe Klanten
Stap 5: 32 nieuwe Klanten
Stap 6: 64 nieuwe Klanten
Stap 7: 128 nieuwe Klanten
Stap 8: 256 nieuwe Klanten
Stap 9: 512 nieuwe Klanten
Stap 10: 1024 nieuwe Klanten

Zo maar wat vragen

  • Hoe verdiep ik me in de verwachtingen van de Klant?
  • Hoe duidelijk ben ik naar Klanten over wat mogelijk en onmogelijk is?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik afspraken maak met de Klant die ik na kan komen?
  • Wat zijn mijn sterke punten in Klantgericht werken?
  • Welke verbeterpunten zie ik voor mezelf in Klantgericht werken?
  • Welke competenties zouden bij mij beter kunnen op het gebied van Klantgerichtheid?
  • Voor mij is Klantgerichtheid ….
  • Ik vind Klantgerichtheid belangrijk omdat ….

Leuke actie van More Balls Than Most

'De jager', 'de bewaker' en 'het brein' koesteren frisheid van een start-up

Zo kan het ook: een Klantenstop instellen om bestaande Klanten beter te kunnen bedienen. Het Rotterdamse softwarebedrijf The Self Service Company had er baat bij. Klik hier om verder te lezen!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing