Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Warme douche: aangeleverd door een relatie
In het kader van de warme douche heb ik ook een nominatie:
Mijn businesstas, welke ik al een aantal jaren had, was kapot gegaan bij het hengsel. Deze tas was een cadeau, dus geen idee waar hij ooit gekocht was. De eerste poging deze te laten repareren bij een winkel in Delft was niet succesvol. ("Ja we zijn officieel nog wel dealer van dit merk maar doen er eigenlijk niets meer mee. Nee, reparatie laten we niet opsturen" etc. etc.).
Toen naar Zumpolle in Den Haag gegaan, die hem zonder problemen op gingen sturen voor reparatie.
Na ongeveer 2 weken werden we gebeld met goed en slecht nieuws. Het goede nieuws was dat de tas gerepareerd was, het slechte dat hij kwijt geraakt was tussen reparatie en winkel.
Na weer 1 week wachten kon ik, zonder dat ik één eurocent betaald heb, een andere tas uitzoeken, gratis en voor niets. (Ik had het helemaal niet raar gevonden als ik bijvoorbeeld de verzend- en reparatiekosten had moeten betalen)
En met de complimenten van de zaak.
Ik weet waar ik voortaan mijn tassen en koffers aanschaf, ik heb nu een gloednieuwe tas (van ruim € 400!) en vertel, als ik weer eens een compliment over de tas krijg, met veel plezier bovenstaand verhaal.
Aangeleverd door Hans van den Heuvel