Warme douche: aangeleverd door een relatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Warme douche: aangeleverd door een relatie

29 mrt 2010

We schaften een Staywell 400 magnetic aan, waardoor onze kat zonder ons te storen het huis kon verlaten en weer binnenkomen. Doordat de kat door middel van een magneetje aan de halsband het luikje zelf ontsluit heb je ook geen last van het feit, dat andere katten ongewenst het huis binnenkomen. Tot zover, goed idee. Echter na een week of 2 kreeg het luik kuren en ging niet meer open, met als gevolg dat we er 's nachts uit moesten. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Wij gingen terug naar de winkel (Pets Place in Lelystad) en de verkoopster ging bellen met de helpdesk van Staywell. We kregen het advies om het luikje gedeeltelijk te demonteren om vast te stellen of het magneetje in het luikje mogelijk was verschoven.
Zo gezegd, zo gedaan. Het luikje bleef weigeren. Bij Petshop mochten ze ons geen nieuw exemplaar geven, we moesten het zelf oplossen met de fabrikant. Navraag bij de helpdesk leerde ons, dat het leveren van een nieuw luik 5 dagen zou kosten, iets waar we niet blij mee waren, immers nog 4 nachten wakker gemaakt worden... Een praktische oplossing zou zijn: we kopen een nieuw luikje en monteren dat. Als we dan het garantieluikje ontvangen brengen we dat terug naar de winkel en dan krijgen we ons geld terug. We meldden ons voor sluitingstijd bij Petsplace om dit idee gestalte te geven. We kregen een nieuw luikje mee en hoefden het bedrag niet voor te schieten. Zodra het garantieluikje geleverd is, gaat dat uiteraard retour naar Pets Place. Perfect opgelost. Pets Place. Bedankt!!

Met dank aan Koos Groenewoud voor het aanleveren van de warme douche!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..