Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie maart 2010 - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie maart 2010

Leesvoer voor Klantgerichtheidsfans: editie maart 2010

4 mrt 2010

Ziekenhuis Antwerpen

U kent het vast wel, u komt voor het eerst in een ziekenhuis om iemand te bezoeken en weet niet waar u moet zijn. In een Belgisch ziekenhuis kreeg ik onlangs bijgaand bonnetje. Bijzonder simpel en effectief.

bonnetje.jpg

Linkedin

De mensen die Linkedin gebruiken, wijs ik graag op de groep Houden van Klanten die onlangs is opgericht. Een leuk forum voor het voeren van discussies en het uitwisselen van tips en trucs op dit vakgebied. Inmiddels hebben zich al ruim 540 mensen aangemeld.

Als Disney de baas was van uw ziekenhuis

Dat was de titel van een stukje in de vorige nieuwsbrief waarin we aangaven 5 boeken te verloten. Dat hebben we geweten, want het aantal reacties was overweldigend. Uiteindelijk hebben we 10 boeken verloot. De winnaars veel leesplezier gewenst.

Naamswijziging

Zoals u wellicht weet, is onze naam sinds 1 januari 2010 veranderd in Houden van Klanten. Om zo’n wijziging aan leveranciers door te geven, is niet in alle gevalleen een pretje. Dat geeft weer een hoop stof voor deze nieuwsbrief. Onnodige formulieren, dubbele acties en verkeerde loketten zijn we meer dan eens tegengekomen. De paarse krokodil viert ook bij commerciële organisaties regelmatig hoogtij. We zullen u daar niet te veel mee lastig vallen, maar het is ieder geval verstandig om binnen uw eigen organisatie te bekijken hoe makkelijk het voor Klanten is om een nieuwe naam, ander adres of andere contactpersoon door te geven.

Telefoonterreur

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen." Aaaaargh! Behalve lange wachttijden zijn er genoeg andere zaken om u mateloos aan te ergeren tijdens het bellen. Zoals gekmakende wachtmuziek, botte medewerkers, van het kastje naar de muur gestuurd worden. Het zal waarschijnlijk in uw organisatie niet het geval zijn, maar het kan geen kwaad om het met enige regelmaat te controleren.

Titel 'beste camping' is geen voordeel

Een prikkelende titel voor een artikel in het Algemeen Dagblad. Het is terug te lezen op onze website. Ben benieuwd naar uw reactie hierop.

En dan nog even dit

Sneeuwruimen is ook een kunst. Let op het bordje!

bordje.jpg

Tot volgende maand!

Feike Cats
Houden van Klanten B.V.
www.houdenvanKlanten.nl
Tel: 010 - 474 0886

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing