Een warme douche aangeleverd door een relatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Een warme douche aangeleverd door een relatie

5 jan 2010

Omgeving: Amstel Station, 08:30 op een zaterdagochtend. Samen met twee collega’s onderweg naar een opdracht in Maastricht. Ruim op tijd aanwezig, maar een ticketmachine faalt helemaal, de tweede is zoooooooooo langzaam en wil uiteindelijk geen pin of creditcard accepteren. Ticket office dicht. Ik vermoed wat er gebeuren gaat en visualiseer de situatie bij controle in de trein. Niets ervan! Bij controle mijn ervaring kort uitgelegd. Ze luisterde aandachtig. Ik ontvang een ticket tegen het verwachte tarief inclusief voordeelkaart korting. Even legitimeren en over 10 dagen ontvang ik een acceptgiro. Wat maakt het zo bijzonder? De houding van de controleur was correct en positief. Ze had duidelijk een passende oplossing voor het genoemde geval en kon dienst verlenen op een bijzonder prettige manier. Hoe 1 persoon het verschil kan uitmaken. Zelfs bij een grote organisatie.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..