Download onze brochure
X
Deze functionaliteit is niet beschikbaar omdat de cookies zijn uitgeschakeld. De cookies kunnen gemakkelijk worden geactiveerd.
Iedereen kan verleuken
slogan
Speel deze Klanthousiaste video af

Verleuken voor klanten

"Leuk" is een onderbelicht woord in het traject van Klantgerichtheid. Het is een ideale kapstok om de resultaten van een organisatie aanzienlijk te verbeteren. Zowel op medewerker- als op Klantniveau.

Ik hecht er veel waarde aan om aan te geven dat leuk zeker niet alleen als leuk in de betekenis van lachen en plezier gezien moet worden. Leuk kan bijvoorbeeld ook in de zin van dankbaar worden gezien. Zo zijn er veel patiënten die op het punt van overlijden hun arts geweldig noemen. Dan zit het leuke vooral in aandacht, empathie en betrokkenheid.

Iedereen voelt zich aangetrokken tot het thema "leuk" en voelt het als een uitdaging in plaats van een bedreiging. In veel organisaties gaat het over verbeteren. Vrijwel nooit over verleuken. En dat is gek. Managers praten veel over verbeterprogramma's en roepen ook als het goed gaat: "Het kan natuurlijk altijd beter..." Dat is niet erg motiverend. Er zullen weinig medewerkers denken: "nou, dan ga ik gelijk extra mijn best doen". En toch hanteren organisaties deze aanpak al sinds jaar en dag. Dat kan leuker!

In dat kader wil ik graag mijn stelling aan u presenteren:

Leuker leidt altijd tot beter.
Beter leidt bijna nooit tot leuker!

Om succesvol zaken te doen gaat het vooral om het verkrijgen en behouden van Klanten. Degene die dit op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze aanpakt, heeft de grootste kans op succes, winst en continuïteit. Die creativiteit moet naar mijn mening worden gezocht in de praktische toepasbaarheid én het leuke ervan. En leuk zoals gezegd zeker niet altijd in de betekenis van lollig te zijn. Het kan ook gaan over aandacht of dankbaarheid.

Video's over verleuken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus lacinia, leo eu efficitur consequat, lectus enim hendrerit lectus, congue gravida nibh eros a quam.

Bekijk alle video's

Blogs

18 nov 2019
Tijdens het event The Next Step van Brand New Day op 3 oktober in het Spoorwegmuseum in Utrecht werden twee manieren genoemd om hier invulling aan te geven: growth hacking en een onderscheidende...
17 sep 2019
Onlangs hadden wij ongeveer 60 seconden contact met een medewerker van Ziggo over het terugsturen van een kastje. De volgende dag ontvingen we onderstaande mail:
11 sep 2019
De zomerperiode is voorbij. Voor mij starten de presentaties en workshops Verleuken & Klanthousiasme weer. Ter voorbereiding op die sessies voer ik altijd een gesprek met de opdrachtgevers. Zo...
14 aug 2019
Onze zoon was afgelopen week op vakantie in Griekenland. Toen hij op een nacht stond te pinnen (waarom zou je het overdag doen?) werd niet € 103 uitbetaald, maar werd bij de eerste poging zijn...
6 aug 2019
In 2017 startten we onder aanvoering van Humphrey Iseli in de Gemeente Houten met een traject Verleuken. Meerdere Verleukerteams kwamen met een groot aantal Verleukerpunten. Hoe gaaf is het dat...
11 jul 2019
De afgelopen jaren heb ik het genoegen gehad om tienduizenden mensen in mijn publiek te mogen hebben. Ontelbaar keer stelde ik aan het publiek de vraag of zij naar tevreden medewerkers en Klanten...
Verleuken kan iedereen - Houden van Klanten
Verleuken kan iedereen - Houden van Klanten

Verleuken kan iedereen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus lacinia, leo eu efficitur consequat, lectus enim hendrerit lectus, congue gravida nibh eros a quam.

Bestel boek

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..