Klanthousiast leidinggeven - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Klanthousiast leidinggeven

Volg een training Klanthousiast leidinggeven

"Feike weet zijn visie op Klanthousiasme en leidinggeven perfect te vertalen in inspirerende bijeenkomsten. Hij zet een enthousiast verhaal neer met veel herkenbare anekdotes. Tijdens de workshop zet hij je op een interactieve manier aan het denken. Na afloop hebben we uitsluitend positieve reacties ontvangen. Er wordt nog veel over nagepraat. Nogmaals hartelijk dank!"
Anita Tuwanakotta, HR manager - Gemeente Krimpen a/d IJssel

Plezier

Iedereen weet dat medewerkers die naar hun zin hebben beter presteren. Dat stralen ze uit naar interne en externe Klanten. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Het is immers veel leuker om complimenten te krijgen dan klachten. Dat geeft energie en zin om verder te gaan met de ingeslagen weg. In het proces van Klanthousiast werken, staat plezier hoog in het vaandel.

Intern starten

Menig Directeur roept dat ze Klantgerichter willen zijn. Een mooi streven, maar bepaald geen eenvoudige weg. In de praktijk blijkt dat veel organisaties vooral bezig zijn met de externe Klantgerichtheid. Op zich goed om óók daar te kijken, maar wie intern (te) weinig aandacht geeft aan dit leuke thema komt bedrogen uit. Als medewerkers enthousiast zijn dan stralen ze dat uit naar collega's en Klanten. Dat geeft energie en verhoogt de kans op Klanthousiasme.

Succes

Enthousiaste medewerkers stralen dit uit, zowel binnen als buiten de organisatie. Klanten voelen dat. Het succes hiervoor begint aan de top: met Klanthousiast leidinggeven. Maar wat houdt dat in? Hoe doe je het en welke tips en trucs zijn hiervoor? Een doorslaggevende factor op weg naar een Klanthousiaste organisatie is de rol van Directie en Management. De stijl van leidinggeven mag daarin niet onderschat worden. Klanthousiast leidinggeven is daarvoor de basis naar succes.

Klanthousiast leidinggeven

Deze moderne vorm van leidinggeven zet de medewerker op de eerste plaats en niet de leidinggevende. Ieder mens is anders en vraagt een specifieke vorm van begeleiding en coaching. Maar hoe pak je dat aan? Hoe kan je de medewerker optimaal motiveren en voor welke aspecten is hij of zij gevoelig? Aspecten die bij Klanthousiast leidinggevenden uitgebreid aan bod komen. Belangrijke vraag voor iedere leidinggevende: wat is Klanthousiast leidinggeven voor jou?

Klanthousiast leidinggeven: de basis

  • Zo leidinggeven dat een medewerker opnieuw voor uw organisatie zou kiezen!
  • Zo leidinggeven dat een medewerker uw organisatie aanbeveelt als werkgever!
  • Zo leidinggeven dat een medewerker een bekende aanbeveelt om met uw organisatie zaken te doen.
  • Zo leidinggeven dat een medewerker enthousiast is over jou als leidinggevende!

Vragen voor Klanthousiaste leidinggevenden aan medewerkers

  • Wat wil je de komende tijd bereiken?
  • Hoe zou je begeleid willen worden?
  • Waar kan ik je mee helpen?
  • Op welke wijze wil je dat ik enthousiasmeer?
  • Wat vind je leuk aan je werk?
  • Hoe kan ik je helpen om je werk nog leuker te maken?
  • Welke werkzaamheden geven je voldoening?
  • Vind je dat ik je genoeg motiveer?
  • Hoe kan ik mijn begeleiding leuker voor je maken?
  • Zou jij een vriend aanraden om met ons zaken te doen
  • Zou jij een vriend aanraden om bij ons te komen werken?
  • Wat zou jij doen als je op mijn stoel zat?
  • Als je één actiepunt voor de organisatie mocht doorvoeren. Voor welke zou je dan kiezen?

Houden van Klanten maakt graag een voorstel op maat voor uw organisatie!

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing