Klant- & marktonderzoek - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Klant- & marktonderzoek

Een klassieke fout die veel gemaakt wordt, is dat men niet aan Klanten vraagt hoe ze tegen de organisatie aankijken en hoe ze zaken beoordelen. Iedereen denkt het zelf te weten. Te vaak wordt uitgegaan van aannames en wordt men gehinderd door "blindheid", omdat men dagelijks met de materie bezig is. Ook als u bijvoorbeeld een mailing verstuurt, is het goed die te testen bij Klanten en/of prospects. Het gaat er immers niet om wat ú er van vindt, maar vooral hoe de doelgroep er op reageert. Wat goed werkt, is een beperkt aantal Klantensessies. U nodigt Klanten uit en laat de sessie door een objectieve externe leiden. Door stellingen voor te leggen aan bezoekers krijgt u een schat aan informatie tegen relatief weinig inspanning.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing