Download onze brochure
Inspiratie voor verleuking - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Inspiratie voor verleuking

Ik wil nogmaals benadrukken dat verleuken voor iedereen begrijpelijk en uitvoerbaar is. We hebben het niet over megaprojecten of moeilijke theorie. Integendeel. Het gaat om simpele acties waar je collega, jijzelf en/of de Klant blij van worden. Mijn Klantgerichtheidsvriend Jos Burgers schreef enkele jaren geleden het boek "De wet van Snuf. Wat je geeft krijgt je terug". En zo is het ook. Start zelf met verleuken en wacht niet tot een ander het gaat doen. In dit hoofdstuk opnieuw een aantal voorbeelden die tonen hoe eenvoudig is.

Ervaring 1

Meerdere organisaties in Nederland hebben de receptie als Verleukerpunt benoemd. Bij Eneco en Sodexo bijvoorbeeld. Daar krijg je een flesje water mee voor onderweg.
En om het net even wat leuker te maken, hebben ze een label om het flesje gedaan. Voelt goed!


Ervaring 2

Twee hotels, die begrijpen hoe simpel het is om iets leuks te doen. Het bekertje is van Hotel JL 76 in Amsterdam met een grappige tekst bovenaan het bekertje.

Het stukje zeep is van Hotel Pension 't Anker in De Cocksdorp in Texel. Hele aardige mensen die oog hebben voor details, zoals dit stukje zeep bewijst.

Ervaring 3

In Goes liep ik langs Charlie Hair. Vooral de hoek voor kinderen viel me op. Kijk en geniet van de "kappersstoelen" die ze voor de kids hebben. Als kinderen geknipt zijn, mogen ze ook iets leuks uitzoeken. Ineens wordt een kapper bezoek voor een kind leuk. Top gedaan. Complimenten voor Charlie Hair. Ze zijn daar geknipt voor hun vak.

Ervaring 4

Hoe simpel en leuk kan Klanthousiasme zijn. Afgelopen zomer op het open tennistoernooi van Evergreen in Maassluis! Mooie actie van de wedstrijdleiding.

Ervaring 5

Wat een verschil in reactie teweeg kan brengen. Wat moet winnen? De procedure of de vrijheid van de medewerker? Prachtig voorbeeld van verleuken!

Ervaring 6

Heerlijke manier om iets leuk te maken!

Ervaring 7

Speciaal voor de dames!

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..