In de media - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

In de media

18 sep 2017
Ik heb een gastblog verzorgd voor Customer Talk , de grootste onafhankelijke online community voor klantgericht ondernemen! Lees hier mijn bijdrage:
13 sep 2017
Boekuwzending.com, logistiek dienstverlener voor het midden en klein bedrijf, plaatste een leuke blogpost over hoe hun werkwijze perfect aansluit bij Klanthousiasme en Verleuken. Lees het blog van...
17 aug 2017
Ik mocht een gastblog schrijven voor de website Customer First, een weblog dat zich richt op de customer service professional! Lees hier mijn bijdrage:
2 aug 2017
Only for Men is een one stop-shop voor de moderne man. Alles op het gebied van mode en meer; onder één dak vind je bij ons de mooiste merken in business, casuals, jeans en schoenen. Ter inspiratie...
2 aug 2017
Lees het verhaal van de verandering die het bedrijf Rent a Bob heeft doorgemaakt, geinspireerd op het stellen van slechts 4 vragen.   Link naar het artikel op Rentabob.nl . 
31 jul 2017
Relatiegeschenken. Het woord roept bij velen associaties op met goedkope pennen en stapels mousemats in de kast. Terecht? Niet volgens organisatieadviseur Feike Cats van Houden van Klanten B.V....
8 jun 2017
Op 10 november 2016 was de eerste inspiratiebijeenkomst onder het motto 'I love (ham)burgers' bij de gemeente Houten. Na deze goed bezochte inspiratiesessie meldden ongeveer 30 medewerkers zich...
12 mei 2017
Op maandagavond 13 februari hield ik in het Delta Hotel bij de eerste iCafé Kennissessie, een voordracht over tevreden Klanten.  Lees het verslag op IKV.nu . 
11 mei 2017
Ik heb de gemeente Stadskanaal begeleid in de transitie naar een nieuw documentmanagementsysteem en het leggen van de focus op enthousiasme en Klantgerichtheid. Kijk op Lubbersdejong.nl voor een...
2 feb 2017
Ik werd geinterviewd voor het blad Rijnstreek Business. Ik besprak de negen wijsheden van Klanthousiasme. 
19 nov 2016
Lees het artikel over de lezing die Feike Cats gaf aan het vrouwelijk ondernemingsnetwerk NOOVA.
1 nov 2016
Eind oktober was Feike Cats te gast bij de slotbijeenkomst servicepunt Safari van de Gemeente Den Haag.
24 jun 2016
Lees het blog van Feike op de website Welkomindetoekomst.nl: 'De dienstverlening van gemeentes kan beter, maar het begint bij leuker!'
6 okt 2015
Lees hier het artikel 'Het gaat om het voldoen aan de verwachting'.
12 feb 2015
Lees hier voor het artikel 'Wegens succes geprolongeerd: de NOAB Ledendag' uit het ledenmagazine 'Activa' van NOAB.
8 jan 2015
Lees hier voor het artikel in het blad magazine SLIM wonen met Energie.
29 dec 2014
De allermooiste acquisitie bereik je met eenklant die ongevraagd reclame voor je maakt. Hoe zorg je er voor dat die klanten zo enthousiast worden? Aandacht is daarbij het toverwoord.
17 jun 2014
Afgelopen maand stond er een interview in het blad Activa met Feike Cats. Dit is een uitgave van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen!
24 mrt 2014
In november 2013 mocht Feike Cats als uitsmijter de ruim 300 aanwezigen op de NOAB-ledendag inspireren en enthousiasmeren. Bijgaand een korte impressie!
4 mrt 2014
Klik hier om het artikel uit het blad van de NOAB te lezen (.pdf)
26 mrt 2013
"Waarom houd ik me óók in crisistijd bezig met Klantgerichtheid?"
8 feb 2013
Naar aanleiding van een onderzoek van ABN AMRO is Feike Cats als specialist Klantgerichtheid gevraagd zijn mening over het onderzoek te geven in het Radio 1 programma Avondspits op 7 februari.
17 jan 2013
Aandacht, aandacht en nog eens aandacht. Dat is de boodschap die Feike Cats, spreker op de SRA Kleine Kantorendag (6 februari 2013), predikt.
10 dec 2012
Onlangs maakte Feike Cats met het MT van Ziggo een tour door Nederland. Bijgaand een korte impressie van deze enerverende week.
22 nov 2012
Onlangs was Feike Cats als spreker te gast bij de Provincie Friesland. Bijgaand een korte impressie!
22 nov 2012
Feike pleit voor het verrassen van je Klanten op  het KSF Jaarcongres 2012 .
7 nov 2012
Feike Cats sprak over de toegevoegde waarde van enthousiaste Klanten op een Klantendag van Uniglobe en KLM op Rotterdam Airport.
5 jan 2010
Sinds 1 januari 2010 is Feike Cats ook te boeken via de Speakers Academy. Op http://www.speakersacademy.nl/ vindt u meer informatie.
19 nov 2009
De vierde column die Feike Cats heeft geschreven voor de website Ondernemen Juist Nu gaat over Netwerken of Net werken. http://www.ondernemenjuistnu.nl/2009/11/netwerken-of-net-werken/
27 aug 2009
Bijgaand treft u een weergave van een publicatie van het vakblad De Drogist.
25 aug 2009
Bijgaande publicatie is opgenomen in het tijdschrift FMI.
25 aug 2009
Feike Cats is door het blad Leren in Organisaties gevraagd om als gastredacteur het thema Klantgerichtheid voor eigen medewerkers te beschrijven. Bijgaand het volledige artikel dat onlangs in het...
25 aug 2009
Feike Cats is door Exact gevraagd een aantal prikkelende columns te schrijven over zijn vakgebied Klantgerichtheid. Op...
25 aug 2009
Bijgaand de weergave van een interview over Klantgerichtheid dat met Feike Cats werd gehouden. Het artikel is onlangs verschenen in het blad Facility Management Informatie....
25 aug 2009
De relatie tussen dealerbedrijven, de financiële crisis en klantgerichtheid Hoe langer ik daar over nadenk, hoe vreemder ik dat eigenlijk vind. In de afgelopen 26 jaar heb ik toch heel wat...
25 aug 2009
Bijgaand interview verscheen in het Ondernemersbelang.
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het tijdschrift Manager Media.
25 aug 2009
Feike Cats vermeld in het boek Kloteklanten van Egbert Jan van Bel.
25 aug 2009
Bijgaande publicatie is opgenomen in het blad van de Rabobank.
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het tijdschrift Manager Media.
25 aug 2009
Interview met Feike Cats over burgergericht werken in het huisorgaan van de Politie Rotterdam-Rijnmond
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het tijdschrift Manager Media.
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het tijdschrift Manager Media
25 aug 2009
Recensie van Theorie bestaat niet!
25 aug 2009
Bijgaand artikel verscheen in Sales Expert.
25 aug 2009
Bijgaande publicatie stond in het blad Travel.
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het AD Rotterdams Dagblad.
25 aug 2009
Deze column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het AD Rotterdams Dagblad.
25 aug 2009
Feike Cats is geïnterviewd door het NRC.
25 aug 2009
De volgende column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het AD Rotterdams Dagblad.
25 aug 2009
De volgende column van Feike Cats is onder andere gepubliceerd in het AD Rotterdams Dagblad.
25 aug 2009
Feike Cats is aan het woord in Sprout. Hij vertelt over zijn ideeën over het inzetten van oud-WAO'ers in het arbeidsproces.
25 aug 2009
Op de website van FEM wordt het boek 'Theorie bestaat niet' aangeprezen.
Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing