Het inspiratieboek voor Klanthousiasme - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Over het boek

Na het succes van het eerste boek "Theorie bestaat niet!" heeft Klantgerichtheidspecialist Feike Cats een nieuw boek geschreven: "Het inspiratieboek voor Klanthousiasme!"

Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega’s en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.

klantgerichtheidklantgerichtheid

Hoofdstukken (succesfactoren)

  1. Een enthousiaste Klant heeft een verhaal
  2. Het plezier van Klanthousiasme
  3. Klantvriendelijk ? Klantgerichtheid
  4. Een tevreden Klant ? Een enthousiaste Klant
  5. Liever een compliment dan een klacht
  6. Jij kan het verschil maken

 

Waarom dit boek?

Feike Cats mag bij menig organisatie over de vloer komen en bespeurt dat er veel naar de geëigende paden wordt gekeken. Het is soms behoorlijk lastig om te helicopteren en Klantgericht te handelen. Tijds- en omzetdruk zijn daarvoor de grootste “vijanden”.

Volgens de schrijver wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?

Het boek is opgebouwd uit 6 succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.

Tip: lees het boek zeker niet in een keer uit, maar beperk u tot een of twee verhalen per keer. Laat u inspireren op het gebied van Klanthousiasme. En ga er mee aan de slag. Met veel enthousiaste Klanten en collega’s als resultaat. Tel uit uw winst!

Veel leesplezier!

Anderen over het boek

Van de week eindelijk tijd om het boek van Feike Cats te lezen. En dat nog wel in de zon op mijn terras... Wat een geweldige combinatie :-). Een ontzettend inspirerend boek met hele herkenbare situatiebeschrijvingen die af en toe voor een glimlach zorgden. Bedankt voor de geweldig leuke presentatie van een paar weken geleden en voor je inspirerende boek! Ik ga daar zeker dingen van implementeren (binnenkort komt de nieuwe website online met complimenten ;-)).
Sonja Schaap, communicatiepartner - Reflectit
www.reflectit.nl

Het centrale idee van Klanthousiasme is dat er iets bijzonders moet gebeuren om van een ervaring een verhaal te maken. Het is de kunst om te achterhalen waar de klant precies enthousiast van wordt. En dat kan vaak met héél eenvoudige dingen. Lees hier waarom ik dit boek een aanrader vindt voor leiders.
Stéphanie 't Felt, customer experience strategist - Onestone
www.onestone.be

Proficiat! Ik heb al menig boek over klantbeleving, gastvrijheid, etc. gelezen, maar het inspiratieboek voor Klanthousiasme is een aaneenschakeling van herkenbare situaties. Als jong professional heb ik dezelfde gedachtengang wat betreft klantbeleving, echter de uitvoering en opdrachtgevers hebben een andere omvang :-).
Ik zou uw boek graag willen toevoegen aan het verplichte lesmateriaal voor de cursisten.
Yvette Swinckels, Directrice - Your Training
www.yourtraining.eu

Het nieuwste boek van Feike houdt je weer scherp. Feike kan als geen ander verwoorden, bewaken en vooral anticiperen op hoe je een ogenschijnlijk simpel proces als klantgerichtheid actueel kunt houden binnen je organisatie. Er zou veel minder ergernis in "business" zijn als iedere verantwoordelijke marketingmanager in Nederland dit boek en adviezen zou hanteren. Chapeau Feike!
Pim Eijkelenboom, Directeur - Transitium Groep BV
www.transitiumgroep.nl

Hebben uw medewerkers plezier in hun werk? Nee? Dat is dan niet zo mooi, want juist een medewerker (of leverancier) die het naar zijn zin heeft presteert beter en kan het verschil maken tussen een tevreden en een enthousiaste Klant.
Klik hier om de volledige recensie van Ian van der Pool te lezen

Met bijzonder veel plezier heb ik Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme gelezen. Feike had me gewaarschuwd om het niet in één keer te doen, maar die waarschuwing heb ik in de wind geslagen. Eenmaal begonnen, kon ik niet meer stoppen.
Lees verder...

KlantHOUsiasme.
Mensen die Feike Cats en zijn bedrijf "Houden van Klanten" niet kennen zullen zich bij het lezen van de titel niet realiseren dat de titel “klanthousiasme” verband houdt met de naam van zijn bedrijf, in combinatie met het woord Enthousiasme.
Lees verder...

Boek 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme' bestellen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing