Expert klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Expert klantgerichtheid

Feike Cats werkt vanuit het principe 'De enthousiaste Klant als Ambassadeur'.

Bent u op zoek naar een enthousiaste expert Klantgerichtheid, dan bent u bij Feike Cats aan het juiste adres. Feike Cats werkt vanuit het principe 'De enthousiaste Klant als Ambassadeur'. Dat is niet alleen zijn boodschap, maar ook zijn uitdaging voor zijn Klanten. Geen enkele reclame is sterker én geloofwaardiger dan die van een enthousiaste Klant.

Enthousiaste Klanten over Feike Cats als expert Klantgerichtheid

Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als 'een van de beste sprekers' naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!
Esther Gloudemans, senior communicatieadviseur - Brabant Water

 

Feike heeft op 20 september jl. een presentatie verzorgd voor medewerkers van de directie Bedrijfsvoering van de dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten van de Gemeente Den Haag.
De uitkomsten van het onlangs gehouden klanttevredenheidsonderzoek waren duidelijk en er was al een mooi plan opgesteld om de dienstverlening verder te verbeteren. Maar hoe breng je op de medewerkers van een directie bedrijfsvoering (die dus eigenlijk een soort monopolypositie hebben met alleen interne klanten) het belang van die klanttevredenheid over? Dan bel je Feike! Met een flinke dosis humor en herkenbare, praktische voorbeelden wist hij iedereen te enthousiasmeren en dat creëerde de juiste basis voor uitvoering van ons verbeterplan. Feike, bedankt! Je hebt in mij ook een ambassadeur gevonden; ik ga je zeker aanbevelen bij mijn volgende opdrachtgevers!
Hilde Maasland, Freelance projectsecretaris Gemeente Den Haag, SZW, directie Bedrijfsvoering - Maasland Office Support

 

Afgelopen vrijdag verzorgde Feike bij ons een presentatie waarvan wij konden leren hoe we klanten zouden kunnen inzetten als ambassadeurs. Een zaal vol nuchtere MKB'ers zat ruim een uur ademloos te luisteren. Steeds met een glimlach op het gezicht, die geregeld overging in een echte lach maar geen enkele keer in een gaap. Binnen de kortste keren had ik een A4-tje met praktische tips vol geschreven. Nog dagenlang heb ik mijn naasten getrakteerd op die tips en het grappige was, ik kon ze steeds illustreren met eigen voorbeelden, die ik zelf meegemaakt had. Feike, dank voor je wervelende, humoristische verhaal. Je hebt ons allemaal bijzonder geïnspireerd.
Jacobien de Goede, Projectleider – KUUB

 

Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.
Peter Glissenaar, Vice-President Services Unit 4

 

Feike weet het publiek te raken. Een inspirator, met veel humor. Hij raakt de kern van klantgericht denken en betrekt iedereen bij zijn zeer energieke sessie. Een aanrader voor een ieder die de organisatie wakker wil schudden.
Tim Karmelk, Internetmanager DBC-Onderhoud

 

Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat klanten van ons gaan houden.
Arrian Slingerland, Algemeen Directeur en Eigenaar Jan Groen Tegels

 

Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.
Arthur Hameete, Senior Banker ABN-AMRO

 

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.
Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

 

Een middag met Feike Cats voor medewerkers over vitaliteit van medewerkers, geeft op zich al een vitaal gevoel. Ten opzichte van klanten, cliënten en collega's kan iedere medewerker het verschil maken. De keuze is aan jou! Feike laat ons inzien dat kleine gebaren grote resultaten kunnen boeken. Een open deur? wellicht wel, maar op humoristische, respectvolle en rake wijze gebracht. Klanthousiasme moet je doen, het werk wordt er leuker van! Jij hebt toch ook recht op een leuke werkdag!
Frans Hamerslag, Adviseur P&O 's Heeren Loo

 

Meer uitspraken over expert Klantgerichtheid

Zie voor meer uitspraken van Ambassadeurs: houdenvanklanten.nl/uitspraken-klanten

Wilt u meer informatie over Feike Cats als expert op het gebied van Klantgerichtheid, neem dan gerust contact op. U vindt onze contactgegevens op de contactpagina.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing