Hét Empathie- en Verleuker event van 2018! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Hét Empathie- en Verleuker event van 2018!

Lancering nieuwe boek van Feike Cats:
"365 dagen Klanthousiasme"


Gastspreker Gerrit Malipaard (oprichter MTS Euro Products en
investeerder Hotel Maassluis)


Tijdens dit halfdaags event nemen Feike Cats (Houden van Klanten) en Huub en Pim Eitjes (DeEmpathieExperts) u mee in de wereld van Verleuken en Empathie.

De heren tonen u op dinsdagmiddag 9 oktober a.s. u tijdens een viertal interactieve en bijzondere workshops de verbluffende resultaten die u kunt behalen.

De locatie van dit event mag ook bijzonder en inspirerend worden genoemd, namelijk in het nét geopende Hotel Maassluis aan de Govert van Wijnkade 48, te Maassluis.

9 oktober 2018, aanvang 12.00 uur. 

Programma

12.00Ontvangst met lunch
13.00Opening Empathie & Verleuker Event met inspiratiesessie
  
13.45Workshop: Enthousiaste medewerkers door Verleuken
13.45Workshop: Wat is empathie en hoe dit te versterken?
  
14.20Pauze
  
14.50Workshop: Enthousiaste medewerkers door Verleuken
14.50Workshop: Wat is empathie en hoe dit te versterken?
  
15.30Gastspreker en ras ondernemer Gerrit Malipaard
  
16.15Lancering “Een 365 dagen Klanthousiasme” door Feike Cats
  
16.40Borrel
18.00Einde event

Locatie

Hotel Maassluis
Hotel Maassluis, een boutique hotel gelegen aan de monding van de pittoreske haven van Maassluis. Met een adembenemend uitzicht op de nieuwe waterweg en de kalmte van passerende scheepsvaart is dit de ideale plek om te genieten en tot rust te komen.

Govert van Wijnkade 48 3144 EG Maassluis.
Voor route en andere informatie www.hotelmaassluis.nl

 

Inschrijven - update 20/09/'18: Event is volgeboekt!

De bijdrage in de kosten voor dit event is € 90 exclusief BTW. De inschrijving is overdraagbaar. U kunt een of meerdere introducees meenemen naar dit event. Na afloop van het event ontvangt u “365 dagen Klanthousiasme” en een 2e boek van Feike Cats naar keuze (winkelwaarde € 45). Na inschrijving ontvangt u een factuur; hier staan ook de kosten van de introducé(e)(s) opgenomen.

Alle door u verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt voor dit event en niet met derden gedeeld.

LET OP: alle beschikbare plekken voor het event zijn reeds volgeboekt. u kunt zich aanmelden voor een wachtlijst. Mochten wij een afmelding ontvangen dan kunnen wij persoonlijk contact met u opnemen over de beschikbaar gekomen plekken. 

 

 

De sprekers

365 dagen Klanthousiasme - Houden van Klanten

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleuker expert, auteur van "Theorie bestaat niet", Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme" en "Verleuken kan iedereen" en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen. Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden.

Tijdens hét Empathie- en Verleuker event van 2018 lanceert Feike Cats zijn nieuwe boek "365 dagen Klanthousiasme"!

Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en Verleuken.

'Beter leidt niet tot altijd leuker, maar leuker bijna altijd tot beter'

Huub en Pim Eitjes hebben onder de naam "de EmpathieExperts" een product ontwikkeld op het gebied van toepassing van empathisch denken en handelen binnen organisaties en kunnen het empathisch vermogen van een organisatie meten.

Empathie is de kunst je in je verbeelding te verplaatsen in de gedachten en behoeften van een ander en daardoor haar gevoelens en standpunten te begrijpen en je daardoor te laten
leiden in je handelen. Inleven en dus niet te verwarren met medeleven, compassie of sympathie.
Empathische verbinding brengt een natuurlijke vorm van winst met zich mee; winst in de omgang MET mensen en niet macht OVER mensen. Empathie stimuleert productiviteit, marketing, productontwikkeling, sales en uiteindelijk winst en succes. Waarom? Omdat empathie leidt tot samenwerking, innovatie en aanpassingen van de stijl van managen op de markt, maatschappij en de werkvloer. Als een heuse trimflap kan empathie interpersoonlijke samenwerking, verbinding tussen de mensen en de gehele organisatie toepasbare initiatieven faciliteren, waardoor innovatie, groei en veranderingen gemakkelijker en op een meer natuurlijke manier tot stand kunnen komen. Bedrijven die empathie hebben omarmd scoren een aanzienlijke hogere omzet en productie en substantieel lagere kosten.
Empathie is zeker geen nieuwe managementtool maar een zeer krachtige eigenschap.

''Zou er een groter wonder kunnen gebeuren dan wanneer we voor even door elkaars ogen zouden kunnen kijken?''

 

Gerrit Malipaard is eigenaar en c.e.o. van MTS Euro Products B.V.

Kerstpakketten, daar begon het voor MTS Euro Products B.V. allemaal mee. Oprichter en eigenaar Gerrit Malipaard heeft zijn ondernemersbloed niet van een vreemde. In het bedrijfspand waar zijn moeder handelde in kerstpakketten, begon hij in januari 1991 zijn onderneming in poetsdoeken.

Nu, in 2018, is MTS Euro Products B.V. de grootste, onafhankelijke importeur van hygiënepapier en poetsdoeken in de Benelux met een export naar 27 landen wereldwijd. Het productassortiment is in de loop der jaren enorm uitgebreid. Dit succes hebben is vooral te danken aan de afnemers en medewerkers. En door eerlijk en transparant te opereren, duurzame relaties op te bouwen en gewoon keihard te werken. Gerrit is een ras ondernemer met een open oog voor kansen en mogelijkheden. In 2016 nam hij het oude Sanofipand in Maassluis over en liet dit in het huidige Hotel Maassluis transformeren.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..