Download onze brochure
Dé Boeken over Klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Dé Boeken over Klantgerichtheid

De boeken

365 dagen Klanthousiasme

Na het succes van de eerste 3 boeken van Feike Cats, "Theorie bestaat niet!", "Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme" en "Verleuken kan iedereen" heeft Klantgerichtheidspecialist Feike Cats een nieuw boek geschreven: "365 dagen Klanthousiasme!"

Klanthousiasme is de overtreffende trap van Klanttevredenheid. Het voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en Klanten merken dat. Iedereen weet dat Collega's die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

Enthousiaste Klanten vertellen door en komen graag bij jouw organisatie. Net zoals enthousiaste Collega's graag bij de organisatie blijven en hun enthousiasme uitstralen richting Klanten, Burgers en/of patiënten.

Enthousiasme is iets heel anders dan tevreden. Waarom gebruikt dan vrijwel iedereen in Nederland het woord "Klanttevredenheid"? Wie in staat is om het enthousiasme van Collega's en Klanten te verhogen, gaat het een stuk makkelijker krijgen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: 365 dagen Klanthousiasme bieden. Elke dag een tip om geïnspireerd te blijven, door te pakken en plezier te maken. Het boek is Feike Cats ten voeten uit: scherp, praktisch, inspirerend en voor iedereen te begrijpen en uit te voeren.

Bestel '365 dagen Klanthousiasme'

 

Verleuken kan iedereen!

Verleuken kan iedereen - Houden van KlantenBen je klaar voor een vernieuwende stap? Heb je zin om op een leuke manier jouw resultaten te verbeteren? Het eerste boek in Nederland over verleuken! Cats introduceert een nieuwe stelling: 

Verbeteren leidt bijna nooit tot verleuken, maar verleuken leidt bijna altijd tot verbeteren!

Feike toont je aan dat leuk kan leiden tot verbluffende resultaten zoals: kostenbesparing, efficiency, beter, minder klachten, eenvoudiger en veel minder noodzaak tot controle. Dat alles door enthousiaste en betrokken Collega's.

Feike Cats schreef al twee succesvolle managementboeken Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk (2004) en Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013).

Bestel 'Verleuken kan iedereen'

 

Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme - Houden van KlantenNa het succes van het eerste boek "Theorie bestaat niet!" heeft Klantgerichtheidspecialist Feike Cats een nieuw boek geschreven: "Het inspiratieboek voor Klanthousiasme!"

Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega’s en Klanten merken dat. Iedereen weet dat Collega's die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: jou inspireren op het gebied van Klanthousiasme.

Hoogst bereike positie in de top 100 van Managementboek.nl: #79

Bestel 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

 

Theorie Bestaat Niet!

Theorie Bestaat Niet! - Houden van KlantenIn dit boek benadert Feike Cats Klantgerichtheid vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele tips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. Het boek kan je helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij jouw organisatie.

Bij Feike Cats staat de Klant, niet voor niets met een hoofdletter, centraal. Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaardprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Dit boek is een vernieuwend instrument voor iedereen die wil weten hoe Klanten aan zich te binden en het gevoel van Klantgerichtheid bij Collega's wil vergroten.

Hoogst bereike positie in de top 100 van Managementboek.nl: #47

Bestel het boek 'Theorie bestaat niet!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..