Dé Boeken over Klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Dé Boeken over Klantgerichtheid

De boeken

Verleuken kan iedereen!

Verleuken kan iedereen - Houden van KlantenBent u klaar voor een vernieuwende stap? Heeft u zin om op een leuke manier uw resultaten te verbeteren? Het eerste boek in Nederland over verleuken! Cats introduceert een nieuwe stelling: 

Verbeteren leidt bijna nooit tot verleuken, maar verleuken leidt bijna altijd tot verbeteren!

Feike toont u aan dat leuk kan leiden tot verbluffende resultaten zoals: kostenbesparing, efficiency, beter, minder klachten, eenvoudiger en veel minder noodzaak tot controle. Dat alles door enthousiaste en betrokken medewerkers.

Feike Cats schreef al twee succesvolle managementboeken Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk (2004) en Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013).

Bestel 'Verleuken kan iedereen'

 

Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme - Houden van KlantenNa het succes van het eerste boek "Theorie bestaat niet!" heeft Klantgerichtheidspecialist Feike Cats een nieuw boek geschreven: "Het inspiratieboek voor Klanthousiasme!"

Klanthousiasme voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega’s en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: u inspireren op het gebied van Klanthousiasme.

Hoogst bereike positie in de top 100 van Managementboek.nl: #79

Bestel 'Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

 

Theorie Bestaat Niet!

Theorie Bestaat Niet! - Houden van KlantenIn dit boek benadert Feike Cats Klantgerichtheid vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele tips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.

Bij Feike Cats staat de Klant, niet voor niets met een hoofdletter, centraal. Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaardprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Dit boek is een vernieuwend instrument voor iedereen die wil weten hoe Klanten aan zich te binden en het gevoel van Klantgerichtheid bij medewerkers wil vergroten.

Hoogst bereike positie in de top 100 van Managementboek.nl: #47

Bestel het boek 'Theorie bestaat niet!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing