Coaching Klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Coaching Klantgerichtheid

Feike Cats werkt vanuit het principe 'De enthousiaste Klant als Ambassadeur'.

Klantgerichte werknemers zijn het waardevolste bezit van organisaties. De belangrijkste succesfactor voor organisaties zijn werknemers die zowel in hun houding als in de uitvoering van hun werkzaamheden Klantgericht zijn. Zij zijn bepalend voor de trouw van bestaande Klanten en het binnenhalen van nieuwe Klanten. Succesvolle ondernemingen letten op een aantal factoren in hun personeelsbeleid. Ze nemen mensen aan die in staat zijn een band met Klanten op te bouwen. Dit is van groot belang voor organisaties die geen concrete producten bieden. Ze trainen hun werknemers in het omgaan met Klanten op een manier die past bij de verwachtingen van de Klant.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..