Download onze brochure
365 dagen Klanthousiasme voor collega's - presentatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

365 dagen Klanthousiasme voor collega's - presentatie

Waarom een presentatie 365 dagen Klanthousiasme?

  • Het is leuk.
  • Het werkt motiverend.
  • Het zorgt voor efficiëntie.
  • Het verbetert de samenwerking intern én met Klanten.
  • Het vermindert faaluren.
  • Het zorgt voor meer enthousiaste collega's én Klanten.
  • En niet geheel onbelangrijk: het verbetert het eindresultaat.

Plezier

Iedereen weet dat mensen die naar hun zin hebben beter presteren. Dat stralen ze uit. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Het is immers veel leuker om complimenten te krijgen dan klachten. Dat geeft energie en zin om verder te gaan met de ingeslagen weg. In het proces van Klanthousiast werken, staat plezier van de eigen collega's hoog in het vaandel.

Écht naar hun zin maken

Klantgerichtheid is niet eens zo moeilijk of spannend, maar het is ontzettend lastig om iedereen er continu naar te laten handelen. Het heeft alles te maken met de wil en de prioritijd (bewust zo geschreven) om er dagelijks mee bezig te zijn. De wil om het collega's en Klanten écht naar hun zin te maken.

Enthousiasme zit in details, details én details - Houden van Klanten

Enthousiaste collega's

Het klinkt zo logisch: enthousiaste collega's zorgen voor enthousiasten Klanten. Toch vinden veel collega's én managers het lastig om dit in de dagelijkse hectiek toe te passen.

De doelen en verwachtingen

  • De mensen prikkelen op het gebied van Klanthousiasme.
  • De mensen bewust maken van de simpele mogelijkheden om het verschil te maken.
  • De mensen bewust maken van het verschil tussen tevreden en enthousiast.
  • Duidelijk maken hoe één extra stap het verschil kan maken.
  • Aangeven hoe leuk en motiverend Klantgerichtheid is.
  • Bewustwording van Klantgerichtheid verder te laten groeien.
  • De aanwezigen inspireren en motiveren.

Er wordt tijdens de sessies ingegaan op een aantal vragen

  • Wat verwacht je van de collega en Klant?
  • Wat verwachten de collega en Klant van je?
  • Hoe denkt een collega/Klant?
  • Wat werkt wel/niet?
  • Hoe krijg je het concreet?
  • Waar zijn collega's en Klanten écht gevoelig voor?
  • Hoe creëer je enthousiaste collega's en Klanten?
  • Wat maakt Klantgerichtheid zo leuk?
  • Hoe kan ik simpel het verschil maken?

De aanpak

Inspirerende presentatie Klanthousiasme van 45 -75 minuten. Ons doel is om de aanwezigen te inspireren en motiveren.

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (Klanthousiast/klachthousiast!) na Feike's verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!
Jacqueline van Wijk, klachtenmanager - Interpolis

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..