365 dagen Klanthousiasme - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

365 dagen Klanthousiasme

Uw dagelijkse dosis Klantgerichtheid

Over het boek

Na het succes van de eerste 3 boeken van Feike Cats, Theorie bestaat niet!, Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme en Verleuken kan iedereen heeft Klantgerichtheidspecialist Feike Cats een nieuw boek geschreven: "365 dagen Klanthousiasme!"

Klanthousiasme is de overtreffende trap van Klanttevredenheid. Het voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

Enthousiaste Klanten vertellen door en komen graag bij uw organisatie. Net zoals enthousiaste medewerkers graag bij de organisatie blijven en hun enthousiasme uitstralen richting Klanten, Burgers en/of patiënten.

Enthousiasme is iets heel anders dan tevreden. Waarom gebruikt dan vrijwel iedereen in Nederland het woord "Klanttevredenheid"? Wie in staat is om het enthousiasme van medewerkers en Klanten te verhogen, gaat het een stuk makkelijker krijgen.

De titel van het boek geeft precies aan wat het doel is: 365 dagen Klanthousiasme bieden. Elke dag een tip om geïnspireerd te blijven, door te pakken en plezier te maken. Het boek is Feike Cats ten voeten uit: scherp, praktisch, inspirerend en voor iedereen te begrijpen en uit te voeren.

Waarom dit boek?

Feike Cats mag bij menig organisatie over de vloer komen en bespeurt dat er veel naar de geëigende paden wordt gekeken. Het is soms behoorlijk lastig om te helicopteren en écht Klantgericht te handelen. Tijds-, controle- en omzetdruk zijn daarvoor de grootste "vijanden".

Feike Cats geeft aan dat enthousiasme iets heel anders is dan tevreden. Vrijwel iedereen weet dit, maar waarom gebruikt dan vrijwel iedereen in Nederland het woord "Klanttevredenheid"? En handelen ze niet naar het streven naar enthousiasme? Wie in staat is om het enthousiasme van medewerkers en Klanten te verhogen, gaat het een stuk makkelijker krijgen.

Volgens de schrijver wordt daarbij te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd en gemotiveerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?

Laat u 365 dagen inspireren op het gebied van Klanthousiasme. En ga er mee aan de slag. Met veel enthousiaste Klanten en collega's als resultaat. Tel uit uw winst!

Veel leesplezier!

Anderen over het boek

Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken van medewerkers te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. 365 dagen Klanthousiasme biedt daar weer nieuwe inspiratie voor.
Michel Carree, Directeur - Twigt GrafiMedia BV
twigt.nl

Opnieuw een geweldig boek van Feike Cats over Klanthousiasme. En dit maal als werkboek. Ik zie er naar uit om het met mijn collega’s in de praktijk te brengen.
Arrian Slingerland, Directeur - Remmerden
www.remmerden.nl

Wie Feike goed kent, weet dat dit recht uit zijn hart komt. Wat zou de wereld een stuk leuker en gezelliger worden als iedereen de tips uit dit boek toepast. Dank weer voor de wijze lessen Feike.
Ernst-jan Tak, Directeur - KlanthousiasmeFabriek
www.klanthousiasmefabriek.nl

Ook het 4e boek is Feike Cats ten voeten uit. Zo herkenbaar, zo waar en zo praktisch. Direct toepasbaar. Van harte aanbevolen!
Werner Roest, Directeur - EasySecure International
www.easysecure.nl

Vermoeiend zoveel nuttige tips. U bent gewaarschuwd.
Dick Hofman, Directeur - Addit Communciatie
www.addit-communicatie.nl

Boek '365 dagen Klanthousiasme' bestellen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..